• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Waarm komen al die acties zo vlak achter elkaar :sob:

De maand is al zo lekker duur..... Zo hou ik echt niks over ;)
 
Ja de decembermaand is nog maar kort. ;) Vorig jaar deden we hetzelfde. Toen hadden we 3 DAP900's met 60% korting :D

Het is ook een beetje een uitdaging / spel. Daar moet je zin in hebben of niet. Je loopt het risico om achter het net te vissen terwijl je wel je best hebt gedaan om in de prijzen te vallen. Ook dat hoort een beetje bij deze mega-aanbiedingen.

Maar als het je lukt, is het toch erg leuk. ;)

We houden de nieuwsflits ook exclusief. Maar 9% van de inschrijvers van onze nieuwsbrief, is ook geabonneerd op de flits. Dat maakt het leuk voor de enthousiasteling waar we graag zo nu en dan wat extra's voor willen doen.
 
Je verwacht het niet, maar er zijn nog 2 codes over voor de Rupes Bigfootactie, afgelopen nacht zijn ze niet allemaal verzilverd.

Dus, heb je lekker uitgeslapen en wil je alsnog profiteren? Nu kan het nog :)
 
Ik heb begrepen dat de code ook werkt op kits die momenteel niet op voorraad zijn.
Als je dus een beetje geduld hebt tot er een nieuwe voorraad binnen is, heb je een mooie prijs voor een Rupes kit.
 
Ja hoor dat klopt, de code werkt ook op momenteel uitverkochte kits. Dat komt omdat ze nu relatief veel besteld zijn en daarom moeten we ze even bij Rupes bijbestellen, maar je krijgt ze dan gewoon tegen de actieprijs.
 
Kan ik ergens info vinden omtrent de LetitRain actie?
Hoe werkt het ook alweer precies? Dit stond geloof ik in een nieuwsflits, maar die heb ik al verwijderd :|
 
Niet goed gelezen, dacht dat de Bigfoot actie vannacht was...
Toch maar geprobeerd en kon op de valreep nog gebruik maken van een code.
Top actie, trouwens.
 
Het nadeel van geflitst worden, is dat het je altijd geld kost.
Alleen in dit geval vind ik het geen probleem om mijn knip te trekken.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover