• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Balen!
Zat vandaag een dag in Deutschland en wilde vanuit daar de Faro in de flitsactie bestellen.
Bij aankomst kwam ik er helaas achter dat zowel bellen als dataverbruik in het buitenland uitgeschakeld stond! :(
Gelukkig wel weer geld verdient en niet geflitst, dus dan moet ik deze maar even voor de normale prijs komen halen :)
 
Ben nog wel beniewd bij zulke acties, wat was het precieze tijdsframe waarin de codes actief waren en hoe snel waren ze op?
 
Gerwin;n408499 zei:
Ben nog wel beniewd bij zulke acties, wat was het precieze tijdsframe waarin de codes actief waren en hoe snel waren ze op?
Van 14.08 tot 14.49 was de code geldig.

De eerste was om 14.09 afgerekend, de laatste om 14.44.
 
Enig idee wanneer jullie de nalevering van de Bigfoots binnen krijgen?
Niet dat ik haast heb, maar zoals het er nu naar uit ziet, ben ik waarschijnlijk vanaf de 22ste vrij.
Als ze na die datum geleverd worden, dan zou ik graag het verzendadres willen wijzigen (van de zaak, naar mijn huisadres).
 
Ik ben weer geflitst.
Hoop niet dat jullie meer van die acties houden, anders wordt het tweede kerstdag Macdonalds. :-"
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ken je dat, na het bestellen van de CanCoat pas het tweede deel van de nieuwsbrief gezien en gelezen ;)
Dat werd dus een tweede bestelling ....
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Gebruik gemaakt van de Monello micro kilo actie ! kon het niet laten liggen voor deze prijs !
En de Gyeon ConCoat ook maar besteld , ben wel benieuwd !

Leuke acties carclean ! complimenten
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Volgens mij zag die zijn mail en las die eerst over de actie van CanCoat dus gelijk zo snel mogelijk bestellen .. Daarna terug de mail lezen en dan erachter komen dat er nog een actie onder staat!!! ( ohwwja die is er ook nog!)Weer go gogo bestellen!!!...
 
  • Leuk
Reactions: Tim
@Pietaah, yep dat was 'm
Krijg je als je de mail kan lezen zonder te openen
En dan zie je niet alles door dat kleine venstertje
Maar het is goed gekomen
 
  • Leuk
Reactions: Tim