• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael83

Detailing rookie
22 jan 2011
58
0
Ik heb levernaciers gevonden dus bij deze de flessen+sprayer groupbuy.

De volgende flessen kan ik aanbieden de plaatjes komen van verschillende leveranciers vandaar dat er verschil in zit met de grote.

5489941238_db6f363247_m.jpg


Inhoud: 250 ml
Kleur: naturel
Materiaal: HDPE
Hals:28/410

5489941272_4114f3d4fe_m.jpg



Inhoud: 500 ml
Kleur: naturel
Materiaal: HDPE
Hals:28/410


5489941320_07a21332ec_m.jpg


Inhoud: 1000 ml
Kleur: naturel
Materiaal: HDPE
Hals:28/410

5489345577_d005d019a8_m.jpg


Sprayer
Kleur:Wit
Hals:28/410

61361.jpg


Lijmdop+stofcap stuur ik mee maximaal het aantal dat je aan flessen besteld.

63031.jpg


Polytopsluiting

Prijzen:

5x250ml+sprayer €8,50(afhalen)
5x500ml+sprayer €9,00(afhalen)
5x1000ml+sprayer €9,50(afhalen)


5x250ml+sprayer €13,50(bezorgen)
5x500ml+sprayer €14,00(bezorgen)
5x1000ml+sprayer €14,50(bezorgen)

Losse sprayer: €1,25
polytopsluiting: €0,10

Voor verzending naar Belgie:

5-10 KG: €25,20 (geen informatie over maximale maten)
10-20 KG: €34,10 (geen informatie over maximale maten)

Voor verzending naar Belgie probeer het zoveel mogelijk met elkaar te regelen zodat de kosten zo laag mogelijk blijven.

Planning:

Ik wil deze groupbuy tot vrijdag 18 maart laten lopen bestelling na deze datum worden niet in behandeling genomen.

Als de betalingen binnen zijn word over gegaan op bestelling en kan die week erop afgehaald of verstuurd worden.


Interesse:

Stuur een mail naar ccgroupbuy@gmail.com(alleen bestelling op dit email adres behandel ik)
Geef in je mail aan hoeveel flessen je nodig hebt,je email en je forum naam.
Als de flessen verstuurd moeten worden graag je adres erbij.
Ik stuur je een mailtje met het rekeningnummer en als je betaling ontvangen is krijg je van mij een bevestiging.
Als je gekozen hebt om het af te halen krijg je een mailtje dat je het kan komen afhalen de rest krijg een mail als het verzonden is.

Ik ga proberen om online een spreadsheet te plaatsen met een overzicht zodra dit bekend is plaats ik de link.




Bestellingen zijn te volgen.

https://docs.google.com/spreadsheet...BAkNgagt6STW1Vi-4/edit?hl=en&authkey=CM-lyZQK
 
Goeie actie , heb echter wel een vraag: hoe zit het met de chemische resistentie van de sprayer?
 
cybersijp zei:
Goeie actie , heb echter wel een vraag: hoe zit het met de chemische resistentie van de sprayer?


Ik durf niet te beweren dat ie overal geschikt voor is maar apc moet ie tegen kunnen volgens de leverancier kan ie tegen bepaalde chemische vloeistoffen.

Volgens de fabrikant geschikt voor: professional cleaning including office buildings, airports, restaurants and hospitals. Other applications include hair salons, horticulture, agricultural and automotive industries.
 
Komen deze flessen bij Nipak vandaan, daar kwamen de flessen van de vorige GB ook vandaan toch? Indien het van daar is zijn de sprayers gewoon goed.

#edit# Dit is mijn ervaring uiteraard.
 
Even inhaken op de prijzen:

heb je rekening gehouden met een prijsstijging van + 4%?

Ik kreeg namelijk vanmiddag een email (zakelijk) dat de prijzen van grondstoffen namelijk flink zijn toegenomen...

Email van de leverancier:

Geachte Relatie,

Mede door de economische crisis van de afgelopen 2 jaar en de huidige onrusten in noord Afrika en het Midden oosten zijn de prijsverhogingen op dit moment aan de orde van de dag.

Wij worden door onze leveranciers inmiddels geconfronteerd met prijsverhogingen van dien aard dat wij niet meer in staat zijn deze intern op te vangen.

Hierdoor ontkomen ook wij er helaas niet aan onze prijzen omhoog aan te passen.

Dit zullen wij dan ook met ingang van maandag 4 april 2011 als volgt doen.

Flessen 4 %
Potten (serie “pill container”) 8 %
Potten overig 4,5 %
Emmers 7 %
Jerrycans 5 %
Sluitingen 4 %
Overige artikelen 5 %

Wij hopen u met deze aanpassing weer een stabiel prijsniveau te kunnen bieden. Maar sluiten niet uit dat met name de grondstofprijzen nog verder door zullen stijgen. Waardoor extra correcties in de loop van dit jaar zouden kunnen plaatsvinden.

Hierover zullen wij u dan uiteraard informeren.


Met vriendelijke groet,


Nipak BV
3e industrieweg 11B
3411 MD Lopik
Tel. 0348-553644
Fax. 0348-553144
E mail: info@nipak.nl
Website: www.nipak.nl
 
Is het mogelijk losse flessen te bestellen? Zonder doppen/sprayer?
 
tamer zei:
Komen deze flessen bij Nipak vandaan, daar kwamen de flessen van de vorige GB ook vandaan toch? Indien het van daar is zijn de sprayers gewoon goed.

#edit# Dit is mijn ervaring uiteraard.

Nee komen niet van nipak vandaan alleen de sluitingen, de sprayers en flessen komen van een andere leverancier.
 
nicknameless zei:
Even inhaken op de prijzen:

heb je rekening gehouden met een prijsstijging van + 4%?

Ik kreeg namelijk vanmiddag een email (zakelijk) dat de prijzen van grondstoffen namelijk flink zijn toegenomen...

Ik verwachte al dat de prijzen ivm de hoge olieprijs zouden stijgen en heb deze meegenomen in de berekening.
 
michael83 zei:
Inhoud: 250 ml
Lijmdop+stofcap stuur ik mee maximaal het aantal dat je aan flessen besteld.

Prijzen:

5x250ml+sprayer €8,50(afhalen)
5x250ml+sprayer €13,50(bezorgen)

Losse sprayer: €1,25

Ik zou graag in het bezit willen komen van de 250ml versie, maar hoef daar geen sprayers bij.
Is het mogelijk om deze met alleen de lijmdop+stofkap te bestellen.
Zo ja, wat gaan de kosten dan worden ?
Kan ik simpelweg 5x€1,25=€6,25 van de prijs afhalen ( dus de losse sprayerkosten ), of komt er dan een andere prijs uit ?

M.a.w woorden, als ik er dus 10 zou bestellen, kom ik dan uit op een totaalplaatje van: 2x €2,25 + €5 ( bezorgkosten ) = €9,50

Indien €0,10 per lijmdop zou worden gerekend vind ik het ook best.

Wellicht dat er meerdere mensen alleen de €250ml willen ( of erbij maar zonder sprayer i.v.m. vorige groupbuy )
 
Flessen zijn los te bestellen maar ik zit met een minium afname van sprays als ik een stuk lager uitkom worden de flessen iets duurder kan ik helaas niets aan doen. vandaar dat ik liever setjes aanbied om de prijs laag te houden.
 
Hier ook besteld! Kan ik de 10 verschillende soorten sprayers die ik nu heb mooi vervangen! :)^
 
Zijn er in belgië een aantal kandidaten, zodat we iets kunnen afspreken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.