• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is iemand uit belgie die laat het naar zijn baas in nl versturen misschien kan je met hem afspreken? nickname picasso.
 
@picasso: zie jij het zitten om dat in België te verdelen? Voor nationale verzending kost het €5.90 tot 2 kg en daar gaat niemand snel aanzitten. Eventueel wil ik wel als afhaalcentrum in BE Limburg fungeren. Of moest jij niet geïnteresseerd zijn dan verdeel ik het in België, maar dan moet ik het thuis laten leveren.
 
He BMWim ik weet niet of mijn baas dit wel goed gaat vinden natuurlijk .
IK laat vanaf nu mijn bestellingen van CC ook naar hem sturen , en dat scheelt natuurlijk in de verzendkosten .
Maar ik ga het hem eens vragen en dan laat ik iets weten , zal wel maar voor volgende week zijn want is carnaval nu , en hij heeft een week verlof .
 
Ik heb nog een voorstel gekregen van iemand in Roermond, dat zou zelfs dichterbij kunnen zijn voor mij dan jij. PM me even je stad dan kan ik dat vergelijken.
 
Bij deze werp ik mij op om de flessen in Belgisch Limburg te verdelen en eventueel erbuiten. Ik zit tamelijk centraal en goed bereikbaar in Limburg. Zelf zal ik de flessen bij iemand in Nederland ophalen. Bedoeling is om de flessen komen af te halen of dat ik ze eventueel verzend, waarbij de verzendkosten aan mij betaald worden. Rond de routes naar school of stage wil ik eventueel wel gaan afgeven. Stuur me PM voor meer info.

Mensen die via mij hun flessen willen verkrijgen kunnen misschien best via mij bestellen en dan voeg ik alles samen om door te geven. Dat spaart de TS kopzorgen. Via mij liefst ten laatste rond 12h van 16 maart.
 
fijn dat jullie zelf ook dingen proberen te regelen met verzenden scheelt mij zeker kopzorgen bedankt!
 
Zijn het de Canyon Spray heads net zo als van de vorige groupbuy?
Die vind ik nl erg prettig om mee te sprayen.
 
Precies wel niemand uit België of de limburgen die wil bestellen? Het is altijd voordeliger als ik ze in NL afhaal en verdeel mensen.
 
Voor diegene die via email besteld hebben kunnen online zien op de spreadsheet wat de totale kosten zijn wil je dit zelf controleren en mocht iets niet kloppen graag even mailen.Als het voor jou klopt hoef je me geen mailtje te sturen. De groupbuy loopt tot a.s vrijdag voor deze datum krijgt iedereen een mailtje met het rekening nummer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.