• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik heb overleg gehad met de leverancier en besloten is om de volgende producten op te nemen in de groupbuy:

1407.jpg


Inhoud: 500 ml.
Kleur: naturel
Materiaal: HDPE
Halsmaat: 28/410

1734.jpg

Inhoud: 1000 ml.
Kleur: naturel
Materiaal: HDPE
Halsmaat: 28/410

764511.jpg

Kleur: wit
Materiaal: DIVERSE
Halsmaat: 28/410

Maatbeker
Afhankelijk van het totaal geinteresseerden zal ik bij iedereen een maatbeker van 30 ml. meesturen (1 a 2 stuks)

Andere sluitingen
Polytopsluiting
63031.jpg


Lijmdop + stofcap
61361.jpg

Handig als je precies wilt doseren of iets netjes wilt aanbrengen. Afhankelijk van het totaal geinteresseerden zal ik bij iedereen een lijmdop meesturen. Geef wel even aan hoeveel je er nodig bent. Geef je geen aantal op dan stuur ik ook geen doppen mee. (aantal flessen = max. aantal lijmdoppen)

Prijzen
5x 500 ml. fles + sprayer €9,00 (afhalen)
5x 1000 ml. fles + sprayer €10,00 (afhalen)

5x 500 ml. fles + sprayer €14,00 (incl. verzendkosten)
5x 1000 ml. fles + sprayer €15,00 (incl. verzendkosten)
Losse sprayer: €1,75 (voor flessen die je nog hebt staan, ze passen op de PB producten)
Polytopsluiting €0,10

Verzending + verzendkosten
Nederland:
De flessen en toebehoren kunnen bij mij worden afgehaald, ik ben rond die tijd bij huis om te herstellen na een operatie. Ik kom uit Drenthe, voor de meesten van jullie zal dit een vrij grote afstand zijn. De verzendkosten komen op €5,00. Ik heb geprobeerd zo voordelig mogelijk te kunnen verzenden. Ik doe dit via DHL (www.dhlforyou.nl), ik label alles zelf en zal zorgen dat de pakketten naar een DHL-servicepunt worden gebracht. Mensen kunnen beslissen om een pakket te laten bezorgen en deze weer verder te verspreiden. Ik ben gebonden aan een maximale maat van 80x40 cm (maximaal 10 KG) of 60 liter inhoud van een pakket.

België
Voor onze belgische detailvrienden kan ik een pakket verzenden naar België.
5-10 KG: €25,20 (max. afmetingen niet bekend)
10-20 KG: €34,10 (max. afmetingen niet bekend)
Kies ervoor om gezamelijk een pakket te laten versturen, ik stuur dan alles naar 1 adres, zoveel mogelijk in 1 pakket. Onderling regelen jullie de verdeling van de verzendkosten. Ik verstuur deze met TNT omdat DHL erg duur wordt.

Planning
26 september: uiterste bestelmogelijkheid
28 september: het verschuldigde bedrag dient uiterlijk op mijn rekening te staan
29 september: operatie (1 oktober weer thuis)
2 oktober: plaats ik de bestelling, mensen die dan nog niet betaald hebben doen niet meer mee met de groupbuy

Mocht ik door de operatie iets langer in het ziekenhuis blijven dan zal ik dat laten weten, de bestelling zal dan iets later plaatst vinden.

Interesse
Stuur mij een e-mail op binjoachim@solcon.nl (alleen bestellingen per e-mail worden in behandeling genomen. Zo houd ik het overzicht).
- Zet hierin hoeveel flessen je wil en zet hierin of de flessen worden opgehaald of moeten worden opgestuurd + je e-mailadres
- Als de flessen moeten worden opgestuurd zet dan het adres neer.
- Ik stuur een e-mail met rekeningnummer.
- Als het geld binnen is stuur ik een bevestiging.
- Als alle betalingen binnen zijn plaats ik de bestelling.
- Zodra de flessen binnen zijn stuur ik de afhalers een e-mail.
- De rest zal in dozen worden verzonden via de DHL.

Voor de Belgische mensen: overleg onderling even wat voor jullie handig is. Het makkelijkste voor mij is om met 1 contactpersoon te kunnen overleggen.
 
Hier houdt ik een lijstje bij met de bestellingen... en andere opmerkingen.

Lijst van bestellingen:
https://spreadsheets.google.com/pub?key=0An7JpJV_vwwSdDNrb1c5bTJ0XzQyaFhKU1ByZUNhUXc&hl=en&single=true&gid=0&output=html

Geografisch overzicht van de bestellingen:
http://maps.google.nl/maps/ms?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&g=Klundert&ie=UTF8&hq=&hnear=Antwerpen,+Vlaams+Gewest,+Belgi%C3%AB&msa=0&msid=101671353322970954157.0004904a9523b1ed341c4&ll=52.30512,5.619507&spn=2.361281,4.916382&z=8
 
Wat is de diameter van zo'n fles en hoeveel gaan er dus ongeveer in de pakketten?;)
Verder top!

Indien mogelijk in 1 verzending, voor mij graag:

10x500 ml + 10x sprayer = 18 euro
5x 1000 ml + 5x sprayer = 10 euro
1x verzendkosten = 5 euro
10x polytopsluiting = 1 euro

Maatbeker is welkom, lijmdop ziet er handig uit!

Stuur je iedereen een pm met bedrag?
Wellicht handig om een google spreadsheet te openen? Op een ander forum waar ik veel kom wordt daar regelmatig mee gewerkt en dat werkt erg makkelijk!
Kun je net iets meer kwijt...


EDIT: Foutje, mail verstuurd ;)
 
Binnetie, leuk dat je het geregel van zo'n groupbuy op je nek wilt halen.
Als het kan voor mij graag het volgende:

15x500ml +15x sprayer = €27
5x polytopsluiting = €0,50
1x verzendkosten = €5

Totaal: €32,50
 
In het vorige topic over deze GB heb ik aangegeven dat ik ga werken met een online excelsheetje. Dan kunnen mensen zien wat er besteld is. De afmetig van een 500 ml fles (diameter) moet ik even opnemen. Ieman die een 1000 ml fles heeft en daar het diameter van weet?

Eerst even eten...
 
Inhoud / hoogte met dop / hoogte schouder / doorsnede

1l. / 24cm / 20cm /8 cm
500ml /21cm /18cm / 6,5cm

Bij benadering

Hans
 
Bedankt RedCat voor de info!
Ik bedenk me net dat het scheelt in verzendkosten als er een deelnemer is die vlak bij de grens woond. DHL bezorgt voor die €4,50 alleen in Nederland. Iemand uit België zou het pakket dan op kunnen halen. Ik weet niet hoe de verstandhoudingen liggen maar is een idee.:ja
 
5 euro toch?;)
De vraag was even om te zien hoeveel er aan flessen in de dozen gaat..
Op 40x80 kunnen dus 5x10=50 flessen... (uitgaande van de litermaat...
Zit je alleen nog met de sprayers, maar die kun je er altijd wel tussen doen of plat bovenop leggen...

Voor jou is het ook handig om 1 centraal punt te maken. Ik woon zelf in Zevenhuizen zh. Ik zag al dat er in het andere topic bv ook interesse uit zoetermeer was. Das hier om de hoek. Op die manier kunnen we miss het aantal pakketten verminderen voor jou? En De verzendkosten kunnen weer gedeeld worden.. Een andere detailer ontmoeten is nooit verkeerd toch?:grinning:
 
Net even het topic zitten lezen van de vorige groupbuy.
De prijzen zijn grofweg vergelijkbaar met die van toen, alleen waren die gebaseerd op ca. 300 flessen (we zijn er toen ruim overheen gegaan).
Is dit ook zo ongeveer je uitgangspunt geweest of maakt het deze keer niet uit wat de totale hoeveelheid bestelde flessen wordt?
 
@Xsara, als de flessen rechtop staan dan kunnen er vrij veel in een doos. Ik moet nog een doos zoeken om te proberen. Nu kan ik hier bij de supermarkt wel wat regelen, helaas zijn de doze dan niet allemaal dezelfde afmeting. Ik weet ook niet hoe groot de dozen zijn die ik van Nipak ontvang. Want die kan ik ook gebruiken voor de verzamelbestellingen van meerdere mensen.

@Soepergrover, ik ben van ongeveer 400 flessen uitgegaan, maar de prijzen bij mindere aantallen werden niet hoger werd me verteld. Alleen de transportkosten bij grotere aantallen zou wel hoger worden, maar daar heb ik rekening mee gehouden. Minimale afname was eerst 100 stuks, later 200 stuks. Maar daar gaan we wel overheen verwacht ik. Dat minimale zullen ze niet zo moeilijk overdoen, aangezien ik ook wel eens een stuk minder heb besteld daar.

@Bartezzz, de 500 ml per 5. De 1000 ml het liefst ook, zelf weet ik dat ik er met 5 teveel heb (gebruik nl veel 500 ml). Ik rond in elk geval het totaal aantal flessen voor deze GB af op een tiental en wat reserve.
 
Nog iemand die besteld uit Heerhugowaard of omgeving??
Ik wil maar 5 flessen namelijk en dan is er een hoop ruimte in zo'n doos natuurlijk :grinning:
 
Xsara Coupe zei:
5 euro toch?;)
De vraag was even om te zien hoeveel er aan flessen in de dozen gaat..
Op 40x80 kunnen dus 5x10=50 flessen... (uitgaande van de litermaat...
Zit je alleen nog met de sprayers, maar die kun je er altijd wel tussen doen of plat bovenop leggen...

Voor jou is het ook handig om 1 centraal punt te maken. Ik woon zelf in Zevenhuizen zh. Ik zag al dat er in het andere topic bv ook interesse uit zoetermeer was. Das hier om de hoek. Op die manier kunnen we miss het aantal pakketten verminderen voor jou? En De verzendkosten kunnen weer gedeeld worden.. Een andere detailer ontmoeten is nooit verkeerd toch?:grinning:

Hier intresse uit Berkel en Rodenrijs (Carclean HQ II)

10x 500ML met sprayer.

Zevenhuizen en Zoetermeer zijn hier dichtbij.....
Dus jongens, wij maken wel een mooi doosje voor deze hoek van het land!
 
Reny zei:
Nog iemand die besteld uit Heerhugowaard of omgeving??
Ik wil maar 5 flessen namelijk en dan is er een hoop ruimte in zo'n doos natuurlijk :grinning:

Ikke!

5 flesjes van 1000 ml met 5 sprayers, haal het op bij Reny. :grinning:
 
Top, stuur het hier maar heen. Als eenieder die hier in de buurt op wil halen dit aan binnetie aan wil geven, dan kan dat gewoon hierheen gestuurd worden. Gaan denk ik een 50-60 flessen in een doos van 40 op 80. Ik heb er zelf 15...

Marco
 
BMW4Life zei:
Ikke!

10 flesjes van 500 ml met sprayer.

ik wil er 5 van 1000 ml (met sprayer, en een maatbeker is ook wel handig)
Kunnen wij het al in 1 doos laten versturen, ik wil best als verzameladres dienen (stad van de zon)
Misschien nog meer uit de omgeving?
 
Willen de mensen hun bestellingen ook per e-mail doen? Ik neem alleen de bestellingen per e-mail in behandeling om het overzicht te houden. Geef even aan wat je wilt bestellen (zoals in de topicstart vermeld is). Geef ook even aan met wie jullie samen 1 doos willen doen, dan kan ik rekening houden met verzenden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.