• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff, gisteren zijn ze langs geweest. Ik uiteraard niet thuis. Komen ze dinsdag opnieuw maar ben ik weer niet thuis :(
Whaaaaa!! Morgen maar ff bellen :)
 
nico111 zei:
@ AudiA3
Als ik naar je foto kijk van je flessen dan zie ik natuurlijk een logo en daar onder in het rood wat er in de fles zit.
Maar wat staat er in zwarte letters helemaal onderaan het etiket? Kan het niet lezen op de foto.

Er staat de omschrijving van het product op zoals dat bij de Poorboys producten normaal ook is. Bijvoorbeeld Spray & Wipe met daaronder; Waterless wash and quick detailer of zoiets.
 
@ AudiA3 bedankt voor het plaatsen van je excel sheet. Erg handig en ga het ook zeker gebruiken.:)^
Krijg ik ook van die mooie flessen.
 
Haha dit heb ik er van gemaakt.[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] Zie ik net de post van AudiA3, had me tijd bespaart haha
 
Ik wacht met spanning af, vanmiddag stond ik in ieder geval nog niet op "verzonden"....
 
Vanochtend opgehaald bij het DHL ServicePoint!! Vanavond ook maar even crea bea met de flesjes :)
Super geregeld, heb nu nog wel belang bij 5 stuks van 500ml haha :(
 
Sorry ik kan het regelen maar de prijzen zijn omhoog geschoten dus die kan ik niet meer voor de groupbuy prijzen regelen
 
DivingDisaster zei:
Haha dit heb ik er van gemaakt. Zie ik net de post van AudiA3, had me tijd bespaart haha

Ik moet toch eens een keer een bakkie komen doen; dat ziet er allemaal mooi uit..
 
Haha je bent welkom hoor. Ben alleen nog aan het klussen in onze nieuwbouw op de Meander, deze foto is bij mijn schoonouders waar we tijdelijk bivakeren :p
 
Mooi ik sta nu op "verstuurd", ik ga afwachten ! Super actie, zal een beste doos zijn gok ik.......:-"
 
cybersijp zei:
Mooi ik sta nu op "verstuurd", ik ga afwachten ! Super actie, zal een beste doos zijn gok ik.......:-"

je pakket is afgelopen vrijdagavond al naar het service point gebracht ik kan alleen niet checken waar het nu is want dhl heeft een storing is mij verteld door een medewerker ik hou het in de gaten.
 
Voor de mensen die het pakket nog niet ontvanggen hebben de status van dhl is dat de pakketten op een lokaal verdeel station zijn.
In de regel betekend dit vandaag leveren dus hoop dat alles vandaag uitgeleverd wordt.
 
kreeg net een telefoontje van het thuisfront... dat er een pakketje is bezorgt! thanks michael!
 
Jaaah! De bezorger van de Selektvracht is juist langsgeweest :party:
Dank je wel (ook voor de maatbeker!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.