• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
michael83 zei:
Sorry ik kan het regelen maar de prijzen zijn omhoog geschoten dus die kan ik niet meer voor de groupbuy prijzen regelen
Michael, als je nog een keer wat gaat regelen hoor ik het graag. Was even te laat voor de GB, als de prijzen iets hoger zijn is dat jammer maar helaas voor mij, had ik maar eerder moeten reageren.
 
Ik zou eerlijk gezegt niet weten wat ik moet gaan opzetten cc verkoopt al zoveel mooie spullen voor mooie prijzen.
 
Michael,

Hier in Middelburg is de bestelling ook aangekomen. :party: :party:
Nogmaals bedankt voor de moeite. :cool:

Groeten,
Addy
 
Flessen en sprayers zijn hier aangeland, super bedankt voor het uitvoeren van deze groupsbuy ! :)^
 
Ik ben waarschijnlijk veel en veel te laat. Maar als je nog 5 flessen over hebt (250 ml of 500 ml maakt niet uit) dan hou ik mij aanbevolen!!!
 
Even druk geweest met labels

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Bij mij werken de flesjes zeer goed, maar ik merk dat bij elk flesje de spraydop niet helemaal netjes recht op het flesje zit. Hebben jullie dat ook? Ik heb ze wel gewoon netjes vastgedraaid, niet al te strak, maar het lijkt of de schroefdraad het dopje bij het vastdraaien een beetje scheeftrekt.
 
Mooi Michael! Dat zijn die stickers van 123inkt toch? Die heb ik inmiddels ook op de flessen zitten. Is een aandrader. Kan tegen wat vocht e.d.

Jesco; Klopt inderdaad, heb ik ook gezien op mijn flessen. Denk niet dat het veel kwaad kan verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.