• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zullen ongeveer de kosten van de flessen zijn? uiteraard zal dit afhankelijk zijn van het aantal dat ingekocht xsl worden toch?
 
hmmm net pas begonnen met het detailen en ik zie zelf ook wel een groupbuy voor deze flessen klopt het dat ze van harcotom afkomen? daar ben ik zelf ook mee bezig geweest maar 150 flessen voor mezelf bestellen is ietjes te veel:)
 
Nieuwe groupbuy zou welkom zijn....Nu nog iemand die daar (nog een keer) alle tijd en moeite in wel steken...
 
Ik ben iig ook erg voor. Overal aan net zoeken, maar nergens geslaagd. Het enige wat in de buurt komt zijn lelijke onhandige plantenspuiten en cheapass glassreinigerflessen van de Hema. Ook Ikea was negatief. Dus doe mij die mah
 
Heb je een afhaaladres in Nederland toevallig? De vorige keer was de GB voor Belgie niet zo'n succes ivm de hoge verzendkosten.
 
Hallo

ik heb contact met harcotom ik kan ze bestellen voor diegene die er interesse in heeft natuurlijk maar moet dan wel genoeg mensen voor hebben het gaat om de volgende fles (2e van rechts) met verstuiver

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De fles is 500 ml en de verstuivers zijn Maxi-T Industrie en die is in verschillende kleuren.


De flessen gaan per doos van 150 stuks

De verstuivers kunnen per stuk verkocht worden

Dus mocht er animo voor zijn wil ik mezelf als nieuweling voor inzetten
 
hey michael

ik heb intresse in flessen :D maar niet alleen in 500 ml flessen maar ook in 1000 ml flessen :D
en ik denk dat meer mensen dat willen
 
als je er langs gaat oid :p geef dan even een gil purmerend kan ik bijna fietsen vanaf hier :p
 
smitta zei:
hey michael

ik heb intresse in flessen :D maar niet alleen in 500 ml flessen maar ook in 1000 ml flessen :D
en ik denk dat meer mensen dat willen

smitta zei:
als je er langs gaat oid :p geef dan even een gil purmerend kan ik bijna fietsen vanaf hier :p

michael83 zei:
is goed zodra ik mail terug heb weet ik meer


[mod]Forumregel 3. We waarderen correct Nederlands taalgebruik. Let op een juiste spelling, hoofdletters en interpunctie. Niet iedereen is hier even goed in, maar doe in ieder geval je best!

Zie ook de onderschriften van de moderators[/mod]
 
Als het van start gaat, graag weer een deelnemerslijst! Heb er zeker belang bij.
 
Detailers,

Ik heb inmiddels contact met 2 bedrijven en kijk even wat voor ons het voordeligst is.

Van 1 bedrijf weet ik de prijzen al maar wacht nog even op de prijzen van die andere.

Wil even graag weten waar de meeste belangstelling bij is:

Flessen met hals opening 28/400 hier kan een industrieel sprayer bij

of

Flessen met een hals opening van 28/410 alleen een standaard sprayer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.