• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorclean.nl

B'lucky

Detailing rookie
6 jul 2009
19
0
Ik las iets over een nieuwe webiste van Carclean: motorclean.nl

Is er al iets bekend wanneer deze online komt?
 
Joh :-D Ik zie dit topic nu pas :ja

Motorclean.nl zal voor het volgende seizoen online gaan. Eerst in compacte vorm en zal in de loop van volgend jaar uitgebreid worden. :party:
 
Wat zijn de voornaamste verschillen met Carclean dan?
Bijna alle Carclean producten kunnen toch ook voor de motor gebruikt worden? ;)

Of is het meer een soort van verwijzing, zodat Motorrijders alsnog op Carclean uitkomen?
 
Tim,

Ik neem even contact met je op.
Erg leuk dit!

groetjes,

Dirk-jan
 
Het wordt echt een aparte site, maar je zal inderdaad soms dezelfde producten tegenkomen, maar bepaalde producten zijn juist weer uniek voor de motor (en vice versa).
 
Even een voorlopige teaser. Let niet op de inhoud of producten. :)_[]

motorclean_website.jpg
 
Aha, weer iets om naar uit te kijken dus :party:
Zoals Tim zegt zijn veel producten ook op de motor toe te passen maar nu is niet altijd duidelijk of bepaalde producten ook geschikt zijn voor de motor. Denk bv. even aan het kunststof windscreen e.d.
Een aparte Motorclean site schept daarin meer duidelijkheid.

Tim bedankt voor je reactie!
 
Angelique zei:
Layout ziet er erg mooi uit!! :)^ :)^ Strak, fris en overzichtelijk en ook een mooi logo! :cool:


Met nadruk op fris ! Veel mooier als Carclean.com


Kan de Carclean forum lay-out ook niet wat frisser ?? (Ik bedoel dat baby-blauw en dat oranje, beetje flets !!)