• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ont-ijsen vooruit!

Hier in de straat staan alleen maar vrijstaande huizen met allemaal een garage, en bij elk huis staan de auto's of auto voor de garage geparkeerd. Waarom? Omdat bij de meeste mensen de garage een complete uitdragerij is. Wij zijn de enigste in de straat die de auto's altijd binnen hebben staan.

Wat ik al eerder zei in dit topic: mijn moeder gebruikt ook altijd een straalkacheltje. Auto staat ook altijd buiten ondanks garage. En mijn moeder is heel netjes, maar de schuur staat vol met dozen en andere spullen.
 
Ja!Ik heb ook zo'n kennis!Ook al eens gevraagd waarom hij niet de garage uit ruimt zodat zijn auto s'winters er in kan.Maar het commentaar was,waar laat ik dan al die shit die er nu in staat?Dus ik zeg,verdomme man,je hebt een kast van een huis en je woont alleen nog maar met z'n tween er in,ruimte zat dus!Maar nee,de troep blijft in de garage........ :klap

(Anders had ik misschien even mijn auto er in kunnen zetten om te sleutelen! :grinning: )