• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Akkoord van Carclean]Interesse in een nieuwe groupbuy voor flesjes + sprayers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Vorig jaar heeft onze gewaarderde user Braamr een groupbuy georganisseerd voor flessen en sprayers: https://forum.Carclean.com/cc_postst3965/Groupbuy-500-ML-Flessen--Sprayer.aspx

Ik heb hieraan deelgenomen, maar helaas ben ik door mijn flessen heen.
Nu vroeg ik me af wie er eventuele interesse heeft in een groupbuy omgezamelijk een boel flessen en sprayer te gaan kopen. Ik wil dit dan best gaan regelen.

Dus mensen, mocht je interesse hebben of andere aanvullingen voor een eventueel groupbuy laat het me weten, dan zal ik er 1 gaan opzetten. Vooraf zal ik Carclean akkoord vragen om een groupbuy op te zetten. Ik wil hun namelijk niet in het vaarwater gaan zitten. Laten we allemaal wel beloven dat wanneer we iets mogen gaan organiseren we de flessen wel zullen spullen met artikelen uit de shop! :D
 
stuk of 5 literse flessen wil ik wel, en 5 halve liters zijn ook welkom! (wel een BEETJE afhankelijk van de uiteindelijke prijs)
 
Leuk initiatief, maar had je niet beter eerst contact op kunnen nemen met carclean, voordat je een interessepeiling opent?
 
Hier ook interesse! Maar wat soepergrover zegt, gaat dit in overleg met carclean. Je maakt immers wel gebruik van het carclean forum.

Zelf zou ik het ook niet erg vinden om deze flesjes + sprayers in de shop te kopen (Nadat er is geinventariseerd is wie er wil kopen). Misschien is het dan maar een paar euro duurder. Maar zo heeft carclean er ook nog wat aan, en verzorgen zij de distributie etc. etc.
 
Afhankelijk van het antwoord van Carclean, ik heb wel intresse.

Als Carclean het kan/wil leveren dan gun ik de eer (en de verdienste) aan Tim!
 
Mijn flesjes uit de vorige groupbuy zijn alweer vol $$)
Ik heb wel interesse als CC akkoord geeft!
Arjan
 
Eea afhankelijk van de reactie van Carclean.com en van de uiteindelijke prijs..
Uitgaande van de aantallen van vorige keer, heb je dan al een prijs opgevraagd bij Nipak?
En waar kom je vandaan en waar kunnen ze dus evt opgehaald worden?
 
Ik heb ook wel interesse in 10 tot 15 flessen.
Kan ik eindelijk wat verschillende mengverhoudingen APC, Bugspray, Spray&Wipe etc. klaar maken.
 
hier ook prima, mits de prijzen leuk zijn.

en uiteraard moet dit alles wel toestemming hebben van carclean, en mischien wel via carclean.
 
Ik heb ook wel interesse, maar enkel en alleen als het om dezelfde flessen en sprayers gaat als bij de vorige groupbuy :cool:
 
Heb hier ook wel interesse in, mits de prijs redelijk is.
Dan zou het gaan om 10 flesjes 500 ml en 5 van 1000 ml.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.