• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Archie's VW Golf mk2, van verwaarloosd naar netjes?

Daarnet uw heel topic doorgelezen. Uw golf is er ook aardig van opgeknapt!

vwfrits2005;312006 zei:
Dat gele spul is idd tectyl hardwax....al weer lang geleden heb ik ook z'n golf gehad: daar liep het bij warm weer uit de achterklep....
Ah, nu weet ik eindelijk wat dat vettige spul is, ik heb het er daarnet weer afgeveegd van mijn achterklep:D
 
Mooi beeld inderdaad, ik wil binnenkort ook een dash cam aanschaffen maar eerst nog even de verschillen bekijken en de prijskaartjes!
 
Wat een fantastische foto's.

Je hebt die wagen echt heel mooi gekregen.
Zo op die bling bling foto's misstaan die wielen hem ook totaal niet moet ik zeggen.
Veel detailplezier,

Rinke
 
Dank jullie wel, leuk om te lezen!


@ Sjefke, lees dit topic eens door. Hier heb ik met m'n mede-forummers een lijst gemaakt welke dashcams er zijn. Wat wil je dat ie doet? alleen filmen of ook snelheid?
http://www.flitsservice.nl/phpBB/on-board-video/dashboard-camera-s-overzicht-t72988.html
 
Mooie foto's Archiebald! Je kunt zeggen wat je wil, maar je Golf staat er gewoon strak bij. Al zou ik zelf de velgen een andere kleur gegeven hebben! ;)

Over de dashcam: Ikzelf heb de GS800L dashcam. Gekocht voor €70,= uit China. Prijs/kwaliteit is erg goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben weer enige tijd afwezig geweest. En daardoor is het eigenlijk wel weer tijd voor weer een kleine update :) Er is wel weer e.e.a met 't Golfje gebeurd namelijk....

De kachelmotor ging namelijk stuk, daar stond ik dan. om 6u 's ochtends langs de A9
zsnuq1.png



[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Gelukkig was het zelf maken niet heel erg lastig!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nadeel was wel, de sloot kvs in m'n matten en bekleding :( :(


Daarnaast waren de roze velgen niet goed gespoten en is dit "overnieuw" gedaan. Nu in het iets rustigere zwart :p De velgen liggen nu nog lekker in 't appartement klaar om geseald te worden :)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Verder heb ik een enige tijd geleden 2 flacons Carpro HydrO2 gekocht via CC... Werkt echt heerlijk. Ik heb de Golf eerst even een splash and dash was gegeven in de wasbox (afspuiten, 2emmers/washmitt, afspuiten, HydrO2, afspuiten). Je bent in 30/40 min klaar en het voelt spiegelglad! Ik moet alleen zeggen, ik heb het gevoel en het lijkt erop dat de beading nu al minder wordt :( Na een weekje al.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
2e38qhh.jpg



En ik heb dit shopje gemaakt van onze auto's :) Sinds Juni hebben we namelijk de BMW 325i touring, E30, op deze foto erbij als 2e auto :)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Veel voorkomend probleem bij een VW Golf type 2. Je bedoelt waarschijnlijk de kachelradiator die plotseling scheurt. Het hele interieur vult zich plotseling met stoom van de koelvloeistof, en dat is flink schrikken. Heb eens meegemaakt dat ik in de file stond voor een Golf GTI evenement, en de Golf vóór mij vulde zich ineens met allemaal stoom. Ik heb nog nooit 4 mensen gezien die zo snel uit een auto kwamen. Nog een geluk dat er niemand naast je zat. Ik ken iemand die er brandwonden aan over hield.
Overigens is daar eens een terugroepactie van VW voor geweest; blijkbaar is dat bij jouw auto niet gedaan.
 
Dat denk ik ook Mark, maar men zegt altijd dat over smaak niet te twisten valt. Maar dat durf ik te betwisten.