• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Archie's VW Golf mk2, van verwaarloosd naar netjes?

Thanks! We zijn zelf ook wel blij hoe hij nu staat hoor. Er zit nog wel wat werk aan.... Maar dat gaat ook nog goed komen :)
 
Zo, vanmorgen even knipperlichtjes en achterlichten gewisseld van de Golf. Ik ben er erg blij mee! Zeker i.c.m de zwarte wielen enzo :D


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Zelf blijf ik de golf 2 de knapste vinden en net zoals uw BMW (die zelfs veel meer) wat een verandering sinds de aankoop, echt aangenaam te zien hoe netjes beide nu staan.
 
Bedankt! Leuk om te horen :) Zelf vind ik de Golf toch stiekem wel leuker, al staat de E30 ook wel hoog aangeschreven hoor!

Voor dit forum moet ik eigenlijk onderstaande afbeeldingen aan toevoegen aan de update hierboven :)

ddoy13.jpg

2ef8286.jpg
 
Nu alleen nog de achterlichten US-style laten branden! Dan is het helemaal af. Pracht ding hoor!
 
Ja lijkt me ook wel mooi! Maar eerst dit:

Hij is namelijk stuk:



De linker aandrijfas ging stuk met het optrekken... :( Nu net via Facebook 2 nieuwe assen gekocht, want ze kraakten toch al enige tijd (1.5 jaar ofzo :O ) Van de week even vervangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo de Golf is weer thuis.... Man o man wat een gedoe. Ik heb nogal wat handige vrienden dus had bedacht, als 1 van jullie die auto nog fixed. Zorg ik ervoor dat jouw auto er weer tip/top bij staat straks. Ik dus 2 assen gekocht via marktplaats. Opgestuurd gekregen (ging al een paar dagen overheen). Naar die vriend gebracht, toen hij tijd had (Weer een paar dagen verder) hij die auto op de brug en uit elkaar. Passen ze niet.

Contact opgenomen met de verkoper, geen probleem, heb er genoeg liggen. Stuur ze maar terug. Afin, dat dus gedaan, weer andere retour gekregen (weer een paar dagen verder). Die vriend van me die er weer onder gezet. Paste 1 kant toch weer niet lekker. Wiel stond met positief-camber teveel naar buiten. Waardoor hij erg naar links trok en aanliep. Goed, uit laten lijnen dan proberen.

Weer een paar dagen verder........................ De Golf was uitgelijnd, maar 't was nog steeds niet in orde. Contact opgenomen met een VW gekke kennis die een vw garage heeft hier in de buurt, kan ik hem bij jouw neerzetten? Ja, was geen probleem. 't Ding daar achter gelaten, bleek die as alsnog te lang te zijn. Een cm of 2. Maar hij had er 1 liggen die paste, dus omgewisseld, maar goed. Toen moest hij weer uitgelijnd worden. Dus, hup 't ding weer naar Euromaster. Weer een paar dagen verder..... zucht! Maar! Ze hebben die 2e keer uitlijnen wel onder coulance gedaan!

En nu rijdt hij weer zoals vanouds. Dus het zit weer goed :) Maar toch, bijna 3 weken je autootje missen is wel lang hoor!
 
Zo, vandaag vrij... Dus meteen maar weer even aan het wassen gegaan. Hij was behoorlijk smerig geworden van het her/der bij garage's, in loodsen en onder bomen staan.


34s42v6.jpg

161nx34.jpg




v8cyyp.jpg

34ec514.jpg



Geen voor foto's van de auto gemaakt bedenk ik me net. Nou ja. Daarom is het ook geen show-off :)
2625ut5.jpg
 
Haha! mooie auto, lekker zuinig op zijn. Heb jij toevallig het vet in de motorruimte weg kunnen krijgen? Bij mijn gti is het nogal hardnekkig...
 
Een poepkleine update. Maar ik vind 't leuk!


Voor:
2yjr0ur.jpg

Na:
2uq2d1l.jpg


Ja, de velgen zijn vreselijk smerig, heb ff 370km gereden vandaag dus die worden morgen even schoongemaakt, nu geen fut voor! :-"