• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailmeeting : Over de IJssel 2014

1. Arjan & Wilma
2.
3. Abarth
4. Tamer (ovb)
5. Tierrie!
6. BC911
7. S6Diesel
8. Knopjes (ovb)
9. DennisD

Heb mezelf er tussenuit gehaald. De kans dat ik niet kan is groot. Mocht ik toch kunnen en er is plek, dan zal ik me alsnog aanmelden. Mocht het dan vol zijn, dan heb ik grote pech.
 
1. Arjan & Wilma
2.
3. Abarth
4. Tamer (ovb)
5. Tierrie!
6. BC911
7. S6Diesel
8. Knopjes (ovb)
9. DennisD
10. nick91

Kan denk ik zeker nog veel leren van de mede detailers.

Nog even 1 vraagje, de prijs is 200,- gedeeld door het aantal auto's + 4,- per auto om te wassen?
 
nick91;n404887 zei:
Nog even 1 vraagje, de prijs is 200,- gedeeld door het aantal auto's + 4,- per auto om te wassen?


Klopt helemaal Nick. Hoe meer opgaves hoe goedkoper het dus wordt.
We kijken over twee weken even hoeveel opgaves we dan hebben. Ik hoop eigenlijk op het dubbele van nu.
 
@Juffer1

Oke prima, maar dan snap ik het idee ;)
En is die 4,- voor iedereen of komt er een lijst wie de auto ter plekke wil wassen?
 
Neem aan dat iedereen zijn/haar auto daar wil wassen die binnen staan. Een machine op je lak zetten zonder dat deze gewassen is, is vragen om moeilijkheden.
 
Het lijstje op de eerste pagina is bijgewerkt. Hopelijk volgen er nog meer aanmeldingen !

Mocht je twijfelen of het iets voor jou is stuur dan gerust een pb of stel je vragen gewoon in dit topic.
 
Top geregeld Arjan & Wilma! :)^

Net als de vorige 3 keren ben ik gráág weer van de partij, dus bij deze:

1. Arjan & Wilma
2. Abarth
3. Tamer (ovb)
4. Tierrie!
5. BC911
6. S6Diesel
7. Knopjes (ovb)
8. DennisD
9. Nick91
10. Carl einser
 
Goed dat het weer word opgepakt jongens, goed bezig.

Kan het helaas zelf dit jaar niet ook niet redden, hopelijk komend voorjaar, en anders volgend jaar weer!
 
Vind het zelf ook jammer, zijn altijd leuke dagen, niet de meest productieve, maar wel gezellig.
Ben sinds iets meer dan een jaar 2 dagen per week aan het detailen, naast een 4 daagse baan brengt dat veel drukte met zich mee, dus is de vrije tijd een stuk lastiger in te delen.
 
Als ik er vanuit ga dat iedereen die nu in de opgave lijst staat ook echt komt zitten we op 17 euro + 4 euro waskosten per persoon.
Zelf vindt ik het erg jammer dat er niet meer aanmeldingen zijn omdat de prijs dan veel lager uit zou komen.

Dus het is aan jullie of het doorgaat.