• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailmeeting : Over de IJssel 2014

Toch al een mooi groepje, en de week voor het event willen er toch altijd nog mensen bij. Komt dus wel goed. Juist ook gezien dat ik zoals vorig jaar "kaas & wijn avond" de dag ervoor heb ...
 
Juffer1;n405600 zei:
Als ik er vanuit ga dat iedereen die nu in de opgave lijst staat ook echt komt zitten we op 17 euro + 4 euro waskosten per persoon.
Zelf vindt ik het erg jammer dat er niet meer aanmeldingen zijn omdat de prijs dan veel lager uit zou komen.

Dus het is aan jullie of het doorgaat.


Ik ben er dit jaar niet bij, maar de vorige keer werkte het om het topic zo af en toe een schopje te geven. Bij deze!

De jaarlijkse Kampen meeting is erg leuk voor beginners en gevorderde. Mijn ervaring is dat iedereen elkaar helpt en ook iedereen in is voor een bakkie en een kletspraatje. De ruimte is echt super. Je staat ruim, goed verlicht en de wasboxen zijn perfect. Twijfel je nog, niet doen en gewoon inschrijven.
 
  • Leuk
Reactions: Tierrie
@Juffer, ik moet mij op dit moment even onder voorbehoud zetten. Dit weekend mijn enkelbanden zwaar geblesseerd, dus ligt even aan het verdere herstel. Ik doe mijn best, maar kan echter niets beloven.
 
Beterschap Nick ! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kan je er toch bij zijn.
 
Ik ga iedereen die zich heeft opgegeven zo een PB sturen met betaalinformatie.
Mocht je ook willen detailen in een mooie hal op 23 november geef je dan snel op :-D
 
Ik moet mij helaas afmelden wegens andere verplichtingen ]-0 Ik baal er zelf ook van maar ik kan er helaas niet onderuit komen.:weetniet
 
En dat helemaal vanuit het verre zuiden ... ;). Ik kijk er alvast naar uit!
 
Nogmaals even een upje !

Het koude weer komt er nu echt aan en dit is de gelegenheid om je auto winterklaar te maken.
Mochten jullie niet-forumleden weten die ook graag zouden deelnemen dan is dat uiteraard geen probleem.
 
Ik heb net de rekening weeer gecontroleerd en heb de betaling van Bart0ving en Carl einser binnen zien komen.
Arjan zal dat vanavond wijzigen in de 2e post van dit topic.
We zitten nu op 8 betalingen die binnen zijn.

Arjan en ik hebben vanmorgen, nav pb's van eventuele deelnemers, overlegd.
Er is helaas veel minder belangstelling voor deze meeting als vorige jaren
Deze week moeten we dan ook beslissen of het wel of niet door kan gaan.
Wat ons betreft moeten we iig zeker zijn van minimaal 10 deelnemers.
Woensdagavond is voor ons het eikpunt, als we dan niet minimaal 10 betalingen binnen hebben
zullen we deze meeting moeten afgelasten.
Wie al betaald heeft, krijgt dan natuurlijk zsm zijn geld terug
 
Ik kan gelukkig ook komen.
Graag ontvang ik een mailtje met welk bedrag ik op welke rekening kan overmaken.

Goed om te lezen dat ook niet-forummers mee mogen komen.
Ik ga proberen m'n broer ook zo gek te krijgen om mee te komen.