• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze destijds tot net boven de bodem geknipt.
Even paar keer passen, als je er 1 hebt .... rest een makkie
 
Hier is nummer 4 ook gearriveerd. Alle slangetjes op lengte geknipt en nu maar vullen. THANKS AGAIN!!!!!
 
mk-us zei:
Numero 43 is gearriveerd !
Nogmaals mijn dank aan zowel Binnetie voor het opzetten en uitvoeren van de GB,
tevens ook dank aan Dennis121 voor het bijstaan tijdens de gipsperiode !

Ik sluit mij hierbij aan. (thumbs up voor de hulpvaardigheid van deze heren ;) )
 
Hier zijn de flessen ook aangekomen (het leek wel pakjesdag want de extractor is ook vandaag bezorgd) en wil mijn dank even tegenover Bin uitspreken. Ik ben namelijk zeer content met de flessen :)^

Groeten,
Erik
 
Graag gedaan allemaal! Ik wordt nu gespammed door DHL mat mailtjes van pakketten die bezorgt zijn of bezorgt zijn bij de buren. En jij bent dus Erik haha. Bij veel mensen kon ik niet de naam aan de Nickname koppelen omdat deze niet doorgegeven was.
 
Hey BIN,

#29 heeft ook zijn bestelling net binnen gehad. Nogmaals grote klasse en bedankt!!:)^
 
Net even aan het meten geweest.
Voor de 500ml flessen geldt dat de slang, gemeten vanaf het afdichtingsringetje in de schroefdraad op 17cm lengte kan worden afgeknipt.
Eerst het filtertje eraf, dan ligt ie mooi plat. Met het filtertje er weer op komt ie dan net tegen de bodem te hangen.
Iets korter kan ook, maar dan blijft er uiteraard een restje in de fles achter

Hans
 
RedCat zei:
Net even aan het meten geweest.
Voor de 500ml flessen geldt dat de slang, gemeten vanaf het afdichtingsringetje in de schroefdraad op 17cm lengte kan worden afgeknipt.
Eerst het filtertje eraf, dan ligt ie mooi plat. Met het filtertje er weer op komt ie dan net tegen de bodem te hangen.
Iets korter kan ook, maar dan blijft er uiteraard een restje in de fles achter

Hans

Dankjewel voor de info o:)
 
De flessen en toebehoren in goede staat ontvangen, bedankt voor de nette en goede service.
 
Ook de mijne hierzo binnen gekregen.
Bedankt voor het regelen!
Nu de inhoud nog kopen...... $$)
 
Mooi om te horen dat de groupbuy zo goed gegaan is!
De nieuwe GB is met paar minuten online op CC forum!! op Autodetailing staat ie al!
 
Nummer 52 is ook gearriveerd !
Grote dank aan zowel Binnetie voor het opzetten en uitvoeren van de Group Buy, natuurlijk ook dank aan Dennis121 helpen inpakken.

Binnetie bedankt, nu eerst ff wat labels gaan maken alvorens de flessen te vullen.

(btw mijn vriendin heeft er al 1 ingepikt nog voordat ik de doos had gezien }:)w )
 
@D20VT, doe morgen (woensdagavond... bokavond, zo heet dat in Drenthe) hetzelfde bij je vriendin als op je plaatje onder je nickname. Aanpakken die vrouwen!
 
hier zijn ze ook binnen nr 22 :ja
bedankt voor de goede service :)^
alleen wel jammer dat jullie niet die spray al op de goede hoogte hebben afgeknipt (17 cm) , kleine moeite toch:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.