• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Ik had ook 9.30uur begrepen, dus dat zal dan wel kloppen.

@ Quinten : Gezellige mensen zijn altijd welkom ;)

Op de andere evenementen waren bezoekers ook altijd welkom, dus ik neem aan dat dat hier ook geen probleem is ?
Denk dat D-J dat nog wel even laat weten indien dat anders mocht zijn.
 
@fsa70

Bedankt voor het aanbod maar we weten nog niet of wij het halen.
En het is alleen om even rond te neuzen en om de mensen van het forum te ontmoeten.
 
Ik heb het net ff bekeken, maar denk dat ik er ongeveer rond de middag ben, als de F1 een beetje rustig verloopt, kan ik hier rond 11u weg, en het is ong. een uurtje sturen.

@ Paulus, ik denk dat ik maar gewoon ff alleen rijd, ik ga via Joure en niet langs H'veen.
Hoeven we ook niet op elkaar te wachten.
 
Tuurlijk zijn bezoekers welkom! Gezellig!

Ik heb de openingspost voorzien van de laatste info.

maar 2 zaken blijf ik ook hier nogmaals zeggen:

vergeet niet een haspel en €5,- voor wassen!!!
 
Sjit,... Vergeten om een paar bouwlampjes (met statief) in de auto te gooien,...
Had het om kwart voor 5 nog enorm druk,... Was pas half 6 klaar, en toen naar huis gegaan,...

Had ik een paar van deze neer kunnen zetten: Nou ja, dan hele nieuwe. Dit is een hele oude foto, en tijd geleden 30 nieuwe gekregen,..
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Kats vergeten! :( Heb nog 14st. op de zaak liggen, en had het notabene nog opgeschreven ook :(

Wel heb ik nog 2st. verlengkabels a 25m in de koffer liggen. Een keer bij een verhuring op lokatie meegenomen daar de klant ze niet meer nodig had, liggen al zo'n twee maanden in de koffer... Wel 2,5 kwadraads. Dus zijn ze wel zwaar. Ach in ieder geval stroom. Zal de lader van mijn zaklampje eens zoeken!

Maar ik vind de formule 1 helemaal niks aan! Doe ik liever lekker rondcrossen (sturen) in mijn eigen autootje! Is toch veel leuker!
 
Vooruit, een teaser voor morgen!

c19a47eb.jpg


Slechte foon foto :D

Oh ja, gewassen en gekleid,... Voor de rest, diverse trims in de Revive! Zo zeg, dat is nou echt mijn middeltje geworden, niet te groot flesje. Want heb weinig trims, en aanbrengen is ook een fluitje van een cent, en heel zuinig! Daarna even napoetsen en je hebt hele mooie trims!
Motorkap mag ik niet aan komen te polijsten morgen. Dus moet even iets anders verzinnen, zitten nog wel een paar leuke klusjes op de auto...
Lak verder kaal. Begin lekker met wassen/drogen. En dan maar eens machinaal gaan doen her en der!

Afsluiten met of een wax/sealent. Of alleen één van beide,...
 
Lekker bezig geweest Jeroen, ik dacht vanmorgen vanaf de snelweg al de oldtimer op de parkeerplaats te zien staan, dus had al t vermoeden dat je even bezig zou gaan.

Kap zou ik ook nog niet veel aan doen als er geen swirls ofzo opzitten.
Na een maandje ofzo ff licht polijsten en waxen.

Zelf vandaag ook al een goed begin gemaakt, alles gewassen en gekleid, en het grootste deel even 1-2 stapjes gepolijst en gewaxt.
Morgen alleen nog even de achterkant en achterbumper doen en 2e laagje wax zetten.

Hou ik nog tijd over voor wat anders misschien....