• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke shampoo raden jullie aan?

Zucht ...

Find what you like and use it often :-"

Nogmaals, de keuze voor een shampoo is persoonlijk, niet afgaan op andermans mening.
Kies een shampoo die het meest oplevert voor weinig geld :!
 
Inderdaad... zucht... ;)

Dat zal dan Meguiar's hyperwash zijn, dat is bedoeld voor grote volumes, verdunning 1:400. Of ga voor de Meguiar's Shampoo plus, verdunning 1:128.

Iedere shampoo van dodo, shining monkey, mothers, Meguiar's, poorboy's etc zal voldoen aan je eisen, kijk naar je portemonnee als je veel auto's moet doen!
 
meguiarspro zei:
shining monky , poorboys of mothers shampoo?


Hallo MeguiarsPRO ;

Ik heb een serieuze wedervraag. Kun je mij uitleggen waarom je forumnaam MeguiarsPRO is ?????

Ik zou overigens de Mothers Shampoo nemen ............
 
wat doet die naam daartoe, ik dacht dat dit een forum was om elkaar te helpen en om meer informatie te winnen, maar meer en meer vind ik het hier een stom forum zenne
 
Beste meguiarspro,

Verkeerde been uit bed gestapt? Tjongejonge zeg... :bad

We staan allemaal open voor vragen en we zijn allemaal bereid elkaar te helpen, maar, en het klinkt misschien een beetje lullig, je opent eigenlijk onzinnige topics die kant noch wal raken.

Je bent een proffesioneel poetser/detailer (neem ik aan aan je naam te zien en je reportages), maar je weet niet wat je wilt/kunt gebruiken.

Ik en vele met mij als 'amateur' detailer/poetser weten wél wat ze willen of juist niet willen gebruiken.

Zoals al een paar keer door mij en anderen is aangehaald, koop een produkt die het meeste value for money biedt...
 
@Patrick: +1 :-"

@Meguirspro: Ze vraagt welke shampoo, de antwoorden zijn al gegeven, maar wij kunnen niet in je portemonnee kijken, als je de shampoo zakelijk gaat gebruiken dus veel gebruikt dan zijn de door mij eerder genoemde pro shampoo's van Meguiar's perfect wat prijs/kwaliteit verhouding! Maakt geld je niets uit dan neem je een duurdere e consumenten shampoo in een kleine verpakking :zzz:

En zoals ik ook al eerder zei: in principe voldoet IEDERE GOEDE SHAMPOO! Het is een kwestie van persoonlijke mening en de kosten.

Alle antwoorden zijn al gegeven en dan nog is het niet goed :no
 
meguiarspro zei:
wat doet die naam daartoe, ik dacht dat dit een forum was om elkaar te helpen en om meer informatie te winnen, maar meer en meer vind ik het hier een stom forum zenne

Beste Meguiarspro;

Ik ga wederom serieus op je vragen in. Dit topic is inderdaad bedoeld om informatie in te winnen. Ik informeer dus naar de betekenis van je nickname. Dat doe ik, omdat die naam bij mij de suggestie wekt, dat je iets professioneels hebt of doet, mogelijk met meguiar's. Maar goed, ik weet het dus niet en daarom vraag ik dat. Ik win dus informatie in.

Mijn nickname is Leonneke omdat ik Leon heet. Er is dus een verband tussen de nickname en mijn echte naam. Ik vroeg me dus hardop af, of er een verband is tussen je nickname en het detailen.

Ik heb dit topic zojuist nog eventjes doorgenomen. Een aantal mensen neemt heel serieus de tijd om antwoord te geven op je vragen. Ik doe dit ook. Tot twee maal toe.

Ik heb meerdere forumleden naar de betekenis van hun nickname gevraagd. De antwoorden die ik kreeg waren allemaal leuk en verhelderend. Kortom, Meguiarspro, ik ben nog steeds benieuwd waarom je jezelf zo noemt........... ( nu nog nieuwsgieriger zelfs )

Blijven lachen jongen ..................... :)^
 
Ik ben zelf ook heel tevreden van de NXT Car wash shampoo, alleen vind ik het jammer dat je het dubbele moet gebruiken in vergelijking met Poorboy's Super Slick & Suds.

Voor een emmertje van 10liter heb je voor de NXT 50ml shampoo nodig, bij de slick & suds slechts 27 :s Heb altijd graag met de NXT gewerkt maar als je je auto wekelijks wast is de keuze voor de volgende aankoop snel gemaakt.. :confused: Zoals ik hier mag horen geeft het zowat hetzelfde (of nog beter resultaat dan de NXT) dus waarom niet?

Vince
 
Mijn favoriet (heb ook nog geen andere gebruikt) is Poorboys Super Slicks & Suds.

@mequiarspro: TIP, Bestel van de merken die je het meest aanstaan de kleine verpakking shampoo. probeer ze en koop dan een grootverpakking van degene die je het meest bevalt.
 
momenteel gebruik ik de meguiars NXT shampoo waar ik heel tevreden over ben.
Als de NXT op is ga ik eens de meguiars gold class proberen om het verschil te weten en
als die op is eens de Poorboys Super Slicks & Suds waar ik ook wel goede dingen over lees.
Alleen lees ik dat deze niet streeploos is, wat bedoelt men hier eigenlijk mee?
Wil dit zeggen dat men deze altijd dan eens moet nalopen met een quik detailer?

Meguiarspro: ik geloof dat de proffessionele lijn van autoglym hele grote vepakkingen heeft.
Misschien is dit iets voor jou? Heb wel geen ervaringen met deze shampoo's van autoglym.
Jammer dat je zo over het forum denkt!
Ik was een leek in het poetsen en detailen van auto's en door al de goede ervaringen en tips
hier te lezen heb ik al enorme sprongen voorwaaarts gemaakt.
Iedereen probeert hier mekaar zo goed mogelijk verder te helpen en altijd komen er wel goede tips
en antwoorden als je hier met een probleem of vraagje zit:ja

Dus voor mij is dit een super fijn en goed forum hoor:ja:)^
 
meguiarspro zei:
wat doet die naam daartoe, ik dacht dat dit een forum was om elkaar te helpen en om meer informatie te winnen, maar meer en meer vind ik het hier een stom forum zenne
als je het lef hebt om je meguiarspro te noemen en hier als een kip zonder kop onzinnige vragen stelt,en per slot van rekening zegt dat dit een stom forum is,dan stoot je mij toch tegen het verkeerde been.
als medeforumleden je vooruit helpen en jij daarop niets meer laat weten/horen, of een dankje wel,wat eigenlijk wel zo netjes is,
ga ik toch serieus twijfelen of je uberhaubt wel een detailer bent die grote bmw's detailed,of meer een koekenbakker bent die niet weet waar hij over praat.

just my two cents
 
mja kbegrijp dat jij jaloers bent dat jij zon hoeveelheid exclusieve wagens niet kunt detailen of ter beschikking krijgt om te detailen, puur jaloersheid noem ik dat